Bestellen & Bezorgen

Nadat je bestelling is afgerond en de betaling is gedaan ontvang je een e-mail met de bevestiging.

Wat zijn de kosten voor bezorging?

Bij besteding boven € 75,- bezorgen wij je bestelling binnen Nederland gratis. Anders rekenen wij een verzendvergoeding van € 4,95. Voor verzending naar het buitenland gelden andere tarieven. Verzending naar België en Duitsland kost € 6,50, naar Frankrijk en Denemarken € 12,50 en naar Engeland € 20,00.

Is mijn bestelling op voorraad?

Wij proberen onze voorraad zo up-to-date mogelijk te houden. Mocht het voorkomen dat wij iets dat je hebt besteld toch niet op voorraad hebben, dan krijg je daar zo spoedig mogelijk bericht van.

Wat zijn de verschillende bezorgmethoden?

Je pakket kan thuis worden bezorgd door PostNL of je kunt het ophalen bij een PostNL Pakketpunt. PostNL kiest dan het dichtstbijzijnde ophaalpunt bij uw huisadres. Of geef zelf in de orderdetails een (ander) PostNL Pakketpunt op.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Nadat wij je betaling hebben ontvangen krijg je direct per e-mail een bevestiging. Wij bieden het pakketje binnen 24 uur aan bij PostNL. PostNL streeft ernaar het pakketje (binnen Nederland) de volgende dag te bezorgen, onvoorziene omstandigheden daargelaten. Je moet dus rekening houden met 2 tot 3 werkdagen levertijd. Je kunt het pakketje via Track & Trace volgen, via www.tracktrace.nl. Vul de barcode en postcode in die op de factuur vermeld staan. Het pakket wordt 2 x aangeboden. Ben je niet thuis dan wordt een bezorgpoging bij de buren gedaan. Na een tweede bezorgpoging gaat het pakketje naar een PostNL Pakketpunt waar je het vanaf de volgende werkdag kunt ophalen. Daar blijft het een week liggen, waarna het naar ons wordt teruggestuurd.