Blog

Bedankt!

Eerder dit jaar hebben we onze klanten gevraagd een aantal vragen over De Klaproos te beantwoorden. Maar liefst 100 van jullie hebben hier gevolg aan gegeven. En daar zijn wij blij mee. De resultaten van deze enquête laten ons zien hoe De Klaproos wordt ervaren. Of wij goed bezig zijn, wat er anders kan, wat er beter kan.Nu weten we zelf ook wel uit het contact met de klanten dat een vernietigend oordeel ons bespaard zou blijven, maar dan nog is het leuk om te zien dat de meesten van jullie heel blij zijn met onze winkel.

Wat wij niet wisten is dat ongeveer de helft van jullie niet in de buurt van Amsterdam-Oost woont, maar toch regelmatig langs komt. Ook vinden wij het verrassend te zien dat veel klanten eerst in de webwinkel kijken en dan naar de winkel op de Middenweg komen. De ‘stenen’ winkel en de webwinkel vullen elkaar dus goed aan.

De uitstraling van de winkel en het verkoopteam worden geprezen. De klanttevredenheid is groot. Het wordt gewaardeerd dat er eerlijke adviezen worden gegeven en dat wij niet opdringerig zijn. Waar de een het prettig vindt om ongestoord door de rekken te kunnen snuffelen, vindt de ander het juist prettig om aan de hand te worden genomen. Sommige klanten vinden de winkel te vol hangen en kunnen door het grote aanbod hun weg niet vinden. Anderen prijzen het ruime aanbod juist weer. Ook zijn er klanten die meer van een bepaalde stijl kleding willen zien of een specifiek merk in de collectie opgenomen willen hebben. Dat zijn allemaal opmerkingen die wij ons ter harte kunnen nemen voor de toekomst. Een andere opmerking die een paar keer terugkomt is de behoefte aan productinformatie en dan vooral over de duurzaamheid en het land van herkomst. De merken die biologisch en fairtrade geclassificeerd zijn krijgen al een klaverblad op onze website, maar bij de productomschrijving kunnen we hier meer rekening mee houden. Er zijn immers ook fabrikanten die hun kleding bewust in Europa laten maken, maar geen officieel keurmerk hebben. Met de resultaten van de enquête zijn wij dus blij. Dank aan allen die de moeite hebben genomen mee te doen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.